tisdag 4 november 2014

4.november

Ma olen nõrk!!!!!!!!!! Kuidas mõni inimene on nii tugev? On ju palju naisi/inimesi , kellel on rohkem lapsi, veelgi vähem und, rohkem ringi jooksmist ja ometi on neil jaksu ja tugevust ka enda eest hoolitseda! Kuidas mina küll ei suuda? Ma ju varem suutsin, olen ju võtnud 25kg alla, peale poisi sündi! Miks ma nüüd ei saa? Soov on, aga kuidas ma küll suudaks soovi teostada? Vanasti motiveerisid teised, motiveerisid igasugused kaalulangetus võistlused jne jne aga nüüd ei aita mitte midagi! Saan nagu hoo sisse , siis öö või kaks raskem ja algab kõik jälle nullist :(
Tegelikult tahan ju ma ka olla kena ja tervislik ja kaunis ja bla bla bla  Millal ma suudan??? Kuidas ma suudaks????

Täna tegin suure portsu hakkliha kapsa hautise ja maiustasin sellega aga no sinna otsa on ju ikka vaja midagi magusat!!! Kahtlustan, et enne imetamise lõpetamist ma endast jagu ei saa, kuid jätkan lootmist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar