onsdag 10 december 2014

10.detsember...


2  nädalat jõuludeni, ma parem ei mõtle selle peale

Miks ma pole siia kirjutanud? no mis ma ikka kiidan, kui palju ma juurde olen võtnud ja kui nõrk ka ma ikka olen jne jne..
Ma ei kujuta ette, mida teha, et ma saaks siit mustast (kaalu)august välja? Ma kaalun 4kg vähem kui sellel päeval, kui sünnitama läksin ja sellest on nüüdseks siis 9k möödas... Oehh..
Olen üks päev tubli ja teine päevküpsetan midagi perele ja no ma ei saa ju ise mitte võtta! Ma pole õnneks otseselt õginud aga ma söön väga väga valesti momendil. Hommikud magan maha, siis söön alles 13 paiku hommikusööki, käin toon lapse lasteaiast koju, pärastlõunal pole tüdruk juba mõnda aega hästi maganud ja seega ei suuda midagi korralikku  tema kõrvalt kokata, seega midagi keeran talle ja poisile kiiresti kokku ja saan endale ja mehele alles peale 29.30-20 süüa tegema hakata. Seega saab toit ju valmis väga hilja, aga selleks ajaks olen nii kohutavalt näljane, et ei saa kõhtu täis ja ainult sööks ja sööks ja sööks ja sööks.... ja nii juba paar nädalat!

Kuigi täna olin natuke tublim tänu heale ööle, juba kell 9 sõin hommikusööki, 13 paiku lõuna ja õhtusöök kell 18, 21 paiku teed ja viilu saia eilse pikapoisi ja peediga. 16 paiku sõin ka viilu saia. Tegin eile esimest korda chiabatta saia ise ja no see oli ju nii ime hea, mees käis ja laulis ka kiidulaualu nii eile õhtul kui ka täna :D 

Kui saaks öise magamise korda, siis saaks ka söömise natuke paremaks  ja siis oleks äkki ka jaksu ja aega olla korralik. Seega minu soov jõuluvanalt see aasta on mu tütreke ilusti magama saada ja ka natuke rohkem tahtejõudu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar