söndag 24 oktober 2010

Kiire kreveti-nuudli wok






Täna olime päev otsa väljas ja kui me siis lõpuks koju saime, siis laps pessu, süüa ja tuttu, ning mul oli jube nälg! Tahtsin midagi kiiresti valmistada ja pilk külmikusse aitas otsustada, mida teha!

Nimelt tegin siis oma kiire nuudli-kreveti woki, köögiviljad valisin selle järgi, mis kodus olemas oli. Kuna olen suur mereandide armastaja, siis krevetid on mul peaaegu alati sügavas olemas, nii ka õnneks täna. Sama on nüüdlitega, neid on ka alati kapist võtta! Toit sai valmis 15 minutiga ja maitses üli hästi :)


Kogus on ühele näljasele inimesele...

1 ports nuudleid(50g), mina kasutasin täistera nuudleid

1 talisibula vars

1/2 punast paprikat

1 küüslaaugu küüs

1/2 punane chilli (mina kasutasin terve)

3 mini pak joy (kui seda pole siis ca50-60g hiinakapsast)

1 muna

ca 75g (suuri )krevette

1 spl õli ( rapsi õli )

1 spl oyster sauce
1 spl fish sauce

1/2 spl soya ( vähesoolast, kui võimalik)

1 tl sidruni mahla

Alusta sellest, et sulata krevetid, siis keeda nuudlid ja viiluta kõik köögiviljad, ning haki küüslaauk. Kuumuta pann ja lase õli kuumaks, lisa esimesena muna, nuudlid, paprika ja krevetid. Woki/prae kõrge kuumusega vahetevahel segades umbes 2-3 min, lisa seejärel küüslaauk, chilli, pak joy (kapsas) ja sibul,pare 1 min, ning maitsesta oyster sauce, fish sause ja soyaga, lase veelgi hetk praadida. Lõpetuseks sidruni mahl ja ongi valmis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar