lördag 4 oktober 2014

4.oktoober


Täna hommikul astusin jälle kaalule ja kaal näitas 78,3kg, kui nii jätkub, siis on lootust,et ma ei jäägi igavesti paksuks, kuigi risk on selleks alati olemas :D
Samas ma ei ole paks, olen lihtsalt mõnus ja pehme ;)

Toitumine oli täna täitsa tipp topp, hommikuks sõin suhkruta müsilt piimaga, sinna juurde 1 näkileib võiga ja suuuuur tass rohelist teed! Oode oli suur piimakohvi ja väike tükk eilset torti, samuti 2 väikest õuna. Lõunaks tatraroog kukeseente, sibula ja peekoniga, kõrvale natuke Aivarit ( hot paprikamöks) ja üks väike planeeritud kalafilee tükk. (Lapse kõrvalt näppasin selle kala, nii isuäratav ja krõbe nägi välja ;) ) õhtuks sõin tatra ülejäägid, kõrvale 1 pool viil leiba salatilehe ja suitsuvorstiga, teisele poolele panin ka salatilehe, sinna peale panin suitsukala ja natuke majoneesi. Poiss jättis natuke oma kala saia alles, tal oli räim tomatis saia peal, selle sõin ka ära. Ma ei suuda jääke ära visata, aga see ei ole mu kaalule hea, tean seda! Pean tugevam olema, sest ma ei ole prügikast, poisi jäägid mingi prügikasti, mitte minu kõhtu!! Magustoiduks sõin veel tüki torti ja piimakohvi kõrvale. Sõime juba kl 17.30 täna, nii et tegelikult on tänane päev täitsa korda läinud :)

Peale selle tegin 3x seda emmede trenni kava ja mängisin poisiga väljas jalkat, nii et usun, et tegin tasa need koogi tülid trenni ja imetamisega!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar