måndag 13 oktober 2014

Kaalumis päev

13.oktoober

Nüüd ei käinud mitu päeva kaalul ja kirjutanud midagi siia, sest lihtsat nii palju oli teha ja nädalavahetusel käisid külalised ka veel..

AGA täna käisin siis kaalul ja see säitas 79,2kg :( Ei ütleks, et oleks vahepeal olnud väga ebatervisliku toitumise või poleks ennast liigutanud, vastu pidi!
Reedel 1h trenn, laupäeval kõndisin 20km, eile kõndisin 10,5km ja olen toitunud täitsa ok, ainuke asi on see, et kuna olen nii liikuv olnud, siis pole piisavalt joonud, 2l kokku ei saa päevas, kuiv 1,2-1,5h ikka...olen ka joonud vähemlat 1 suure tassi rohelist teed iga päev.. aga alla ma ei anna! Jätkan samas vaimus ja kunagi peavad pekid ju sulama hakkama, mis neil muud üle jääb!

Täna pidin tegelikult ka hommikul trenni minema, aga magasin sisse.. selle asemel, et lihtsamt mölutada, siis otsisn oma Zumba dvd üles, mida pole 3a välja võtnud, tegin 50min trenni ja oi oi kui hea on nüüd olla. Kartsin, kas suudan kaasa hüpata peale nii pikka pausi, aga tundub, et kehal on mingi zumba mälu ja jalad liikusid nii nagu peab ja kordagi ei läinud sõlme :D Trenn võttis võhmale, aga mitte nii nagu siis kui esimest korda tegema hakkasin, mis tähendab, et mu üldine kehaline seis on tegelikult päris hea, kuigi olen liiga suur! hea meel selle üle!

Püüan nüüd nii teha, et 2-3korda nädalas ikka mingi korralik trenn, sest kui ma nii sama olen, siis kaal ei lange kohe kindlasti...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar