onsdag 1 oktober 2014

Lapsed

Armastan öelda lapsed, minu lapsed, lastega koos jne,kuidagi eriti eriline tunne on öelda seda mitmuses, sest alati olen arvanud, et mulle piisab ühest, aga tuleb välja, et ei piisanud ja ei ole vahvamat tunnet, kui olla kahe lapse ema ja peale selle on neil kahel veel üks suur õde, kes on taevas ingliks!

Mu poeg on juba suur poiss, 4a7k ja üks igati vahva kaaslane, nimeks on tal Kaysee Ayemhere Spiderman. Seda viimast nime pole mina pannud ja see ei kajastu ei ta passis, ega ka sünnitunnistusel ;)
Sündis ta 1.märts 2010 Kopenhaagenis, sellel ajal elasime me seal... Kaks aastat vahetasime riiki ja kolisime Malmösse!
                                                       Sigrid Peterson Photography

Pesamuna on üks pisike mini-me ja tema on peaaegu 7kuud vana, nimeks Juliana Estelle Oghogho ja sündis 7.märts 2014. ta on vist üks rahulikemaid lapsi, keda näinud olen, alati rõõmus ja draamat ei tekita, ainult siis on nuttu kuulda, kui emme on liiga aeglane, nign ei suuda piisavalt kiiresti tissi letti lüüa või kui on üleväsinud, mis jällegi on emme süü, sest emme pole märganud esimesi une märke, või lihtsalt pole olnud aega õigel ajal laps magama saada...

                                                       Sigrid Peterson Photography





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar