fredag 3 oktober 2014


Täna on mehe sünnipäev ja täiesti pekki läinud päev! Tegelikult on hullemaid päevi olnud mu elus :D
Täna tegin oma elu esimese kihilise tordi, see võttis ikka mitu head tundi, valmsis ta sai, tükikese sõin ka, aga seda saab ikka palju paremini teha. Samas välja nägi täitsa hea, kui arvestada, et ma pole sellist asja enne teinud.. Nüüd tean, mida soovin ja saan tuunima hakata, et mingi hetk saaks ühe mõnusa, mahlase ja imehea shokolaadi tordi valmis tehtud :)
Pean tunnistama. et see asi läks tegelikult luhta selle pärast, et lugedes ühet retsepti sain valesti aru ühest komponendist, ütleme nii, et keele apsakas, kuigi kui oleksin oma sisetunnet kuulanud, siis oleksin õiget asja kasutanud...teine kord olen targem!

Kook ise oli siis selline



Vaikselt mõtlen sellele, kuidas ma saaks siia rohkme toite, mis on gluteeni- ja laktoosivabad. Viimase aasta, enne lapsepuhkusele jäämist,töötasin koolis köögis selles osakonnas, kus tehakse süüa ainult neile, kellel on mingid talumatused ja/või allergiad. Tohutult põnev töö, kuid siiski piiratud ette antud menüüga, toit pidi olema samaväärne nö tavamenüüga. Kooke ja muud magusat ei teinud kunagi, ka mitte leiba/saia, selle tellisime sisse. Võiks ju proovida vaikselt siin nuputama hakkama, kuid kui kaalu langetada püüan, siis pean natuke selle kiire asjaga ootama, sest ma ei saa ju asju koju valmis teha ja ise mitte süüa, mees ei jõua ju nii palju süüa ja ta on väga skeptiline selliste asjade suhtes, teine võimalus on muidugi talle mitte öelda, mida ta sööb :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar