söndag 5 oktober 2014

Lapsed

Täna oli üks mõnus päev, öö oli enam vähem ok, hommikul lasti ka magada ja päev oli neti/telefoni vaba. Lihtsalt olime ja nautisime ühist pühapäeva.
Tüdruk on nii kõvasti "rääkima" ja kriiskama ja hüüdma hakanud, et mees palus mul ta täna teise tuppa viia vahepeal, tal vaesekesel oli "migree" :D Tean, et Eestis kutsutakse seda pohmakaks, aga no mida mina tean :D , igatahes ta kannatas pikalt ja lõpuks ütles, et aru ei saa, kuidas nii pisike inimene võib nii kõva häält teha :D

Poiss on ka iga päevaga aina asjalikum, täna hommikul tegi ise omale hommikusöögi, sest emme magas, jogurt kamapallidega ja sinna otsa juustu sai. Kõik oli ilusti kappi ära pärast pandud pärast ja ka nõud kraanikaussi, emme oli nii uhke oma suure poisi üle!
Üldse on ta kuidagi asjalik ja tubli, ma pole palju nõudnud, lapsel peab lapsepõlv ikka ka olema, aga väikesed asjad hakkavad kohale jõudma, peseb ilusti käsi peale vetsu, enne sööki ja kui õuest tuleb , enne käis kõik see suure kisaga ja minu algatusel, nüüd teeb seda üldjuhul enda algatusel umbes 90% kordadest, kui unustab, siis tuletan meelde, tema reaktsioon. "Oi emme, ma unstasin" ja lööb käega vastu otsaesist :D nagu väike vana inimene!
Koristab nüüd ka ilma sõjata enda järelt mänguasjad ära, eks vahest on virinat ka, aga üldjuhul läheb see meil nüüd valutult, enne oli sõda palju sellega...

Kõige suurem saavutus on siiski ise magama jäämine! Nimelt ei suutnud ta kuni selle suveni ise magama jäädam, ma pidin ALATI ta kõrval olema, nüüd loen talle unejutu, ning siis lähen endale teed keetma ja kuna tee tõmbab nii kaua, siis ta jõuab ennen magama jääda, kui ma tagasi jõuan D:
Samas eile ja täna ma ei öelnudki, et tagasi tulen, ütlesime head und ja oligi kõik :) Kas tõesti läksiki AINULT 4a7k, et ta selle selgeks saaks??? :D Loodan, et ta siia salaja lugema ei tule ;)
Kuna poiss on olnud vilets magaja, siis on nii tohutult võõras, et tüdruk magab juba kuu aega põhimõtteliselt terve öö, va viimased ööd tänu hammastele. Poisi rikkusin ise ära, tundub et see kord läheb teisiti, aga ma ei hõiska enne õhtut :D Täna jäi tüdruk 18.30 magama ja esimene söömine oli kell 21... vaatab, mis ülejäänud öö endaga kaasa toob!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar