onsdag 1 oktober 2014

Kaalujutud

1.oktoober

  Kas julgengi selle kohutava nr siia üles kirjutadada?? Samas, mis mul kaotada on? Mitte midagi! Mis mul võita on? Vägagi palju, sest olen seda tüüpi inimene, kellele ei meeldi teistele tunnistada või näidata, et ma olen laisk ja hakkama ei saa, seega, kui nr kirja saab, siis ei jää ju muud üle, kui järgmisel nädalal peab nr väiksem olema ja järgmisel nädalal veelgi väiksem jne jne
Seega... here we go... täna hommikul näitas kall 79,5... Väääääga kole number. 

Väike ülevaade möödunust... Peale poja sündi olin ma veelgi suurem (89,9kg), 1,5 aastaga sain ma kaalu 65 kg peale ja seal ta siis püsis, paari kilose kõikumisega, kuni ma eelmisel aastal juuli lõpus sain uuesti "triibuliseks". Rasedusega tuli nii mõnigi lisakilo juurde ja kui sünnitama läksin, siis näitas kaal 83,4 kg
Sellest on nüüd peaaegu 7 kuud möödas ja nagu näha, siis ei ole mul eriti õnnestunud midagi muuta.. Vahepeal oli kaal juba isegi 76,9 aga see oli ainult korra, peale seda olen 2 korda Eestis käinud ja see ei tähenda kunagi head mu kaalule, nõrk olen!

Mis ma siis selle numbria nüüd peale hakkan? oeh, no ma püüan selle tasa ja targu, kuid kindlalt väiksemalks saada. Liiga suuri plaane ei tee, kuna imetan veel täis kohaga, seega piima kaotada ei taha ja ei tee midagi,mis ohustaks seda... Kuid ma PÜÜAN nüüd iga päev juua vähemalt 1,5l vett, süüa vähemalt 2 puuvilja, hoiduda või tarbida väga vähe gluteeni sisaldavaid toiduaineid ja panna rõhku valkudele ja rohelisele... Magusat imetamise ajal täitsa maha ei jäta, aga vähendan küll... 
Liikuda püüan ka rohkem kui enne, vähemalt 5kg kõndi päevas, miinimum 4 päeva nädalas... Hularõnga võtan ka välja ja teen natuke vähemalt 3x nädalas. Ka püüan ema/lapse vankri trenni jõuda vähemalt korra nädalas.. Plaan on ilus, loodan ka olla piisavalt tugev ja sellest kõigest kinni pidada, sest siis on ka lootust, et õnnestub need kilod kaotada ja ennast paremini tunda!

Nii,et edu mulle ja teekond kaunima ja tervislikuma mina poole võib alata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar