söndag 5 oktober 2014

5.oktoober


Hommikul astusin küll kaalu peale, tean ka,et nr oli suurem kui eile, aga ma ei mäleta mis nr täpselt oli, igatahes alla 79 ja selle üle on hea meel :)

Tegin täna ühe oma suurima kaalulangetus vea, mida tean, et ei tohi teha, aga lasin minna, kuna muid mõtteid oli pea täis ja siblisin ringi.. Nimelt ei söönud ma korralikult, hommikusöök kestis kokku vist 2,5h.. Esiteks alustasin selleg aliiga hilja, pesupäev oli täna ja alustasin päeva pesu sorteerimisega, kui olin esimesed 2 masinat käima saanud, siis alustasin enda hommikusöögiga , poiss oli selleks ajaks juba ammu ise ära söönud ja mees ka, vahepeal pidin minema uued pesud pesema panema ja need, mis pestud, tuli üles riputada.. kui lõpuks söönud, olin, siis oli kell vist 13.30...
poiss soovis lõunat 15 paiku, kuna ise olin alles hommikusöögiga valmis saanud, siis ei tahtnud kohe lõunat süüa ja siis saigi kell juba nii palju, et lapsed tuli magama panna ja lõuna jäigi vahele, otse õhtusöök ja nüüd on nii, et kõht tundub täitmatau, ma ei tea mida kõike ma olen ära söönud, aga kõht on ikka tühi ja see on alati nii, kui päev on nii kehva olnud.. aga ma loll ka ei õpi oma vigadest!
Ainuke asi, mis korras oli, oli see, et olen kaks suurt tassi teed joonud ja ka umbes 1l jagu vett, kui mitte rohkem isegi, nii, et kokku peask olema jood ud 2l ringis , pluss kaks piimakohvi

...ega mul muud üle ei jää, kui homme jälle korralik olla :) täna muud trenni ei teinud, kui jooksin pesukeldri ja kodu vahet! Homme teen seda mammade kava plikaga ja loodan ka väikese vankritiiru teha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar