lördag 4 oktober 2014

Lapsed 


Palun tooge mulle mu beebi tagasi!!!! Tänane öö oli täielik söögiorgia tal, ärkas 6x öö jooksul ja sõi väga isukalt, tundub, et tegu on tellimuse suurendamisega ja sinna otsa paistes ige!!! Täis komplekt!
Magas ta ka täna päeval ainult ühe une, kolme asemel! Seega kell 18.10 jäi ta juba ööunne, ning esimene söömine oli 19.10, see öö ei tõotaudagi paremat endaga kaasa tuua, kui eelnev öö... Seega iga tark naine läheks varakult magama, aga mina loll pole tark :D olen küll voodis ja seda juba 1,5h aga ei raatsi magada!! See on ju MINU aeg, kui lapsed magavad!!!

Aga teate, tüdruk on mul lõpuks väikseks aktivistiks ja nihverdajaks hakanud, enam ei leia teda tegelustekil sellest kohast, kuhu ta sinna pandud sai, nüüd on ta kindlalt vastas suunas ja teki kõrval kuskil, sest alates tänasest tegeleb ta hoolega rullimistehnikat harjutades ja ja leidsin ta iga kord eri suunast, ning see on nii armas, kuigi tean, et vaest see enam nii armas ei ole, kui ta oskusi juurde saab ja ta on üle korteri laiali :D AGA momendil on see jube armas :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar